2012. január 14., szombat

Madela kézi + Madela elektromos MELLSZÍVÓ - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

2 az 1 ben!!!
Kézi mellszívó: Teljesen jó állapotban van, ajándékba kaptam de én nem használtam.
Elektromos mellszívó: Licitálós oldalon vettem, jelenlegi állapotában, én csak 1 hónapig használtam (mikor vissza kellett mennem dolgozni). Hibája, hogy törött adatpert adtak hozzá, ami nem is megfelelően működik; de ha neked van otthon 3V-os 0, 5A átalakítód, akkor azzal használható. Valamint elemmel (én 2500mAh használtam) kifogástalanul működik, ráadásul kibírta így az egész napot.
Mindent fotóztam, kivéve van még egy tejgyűjtő kupakostul (most használatban van)
Az áru átvehető Budapesten megbeszélt helyen és időben, de postázom is ha kell max 1000Ft.


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-17 08:03
. Madela kézi + Madela elektromos MELLSZÍVÓ - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése